Slevové akce na poštovné:

Při objednávce zboží nad 1500,- Kč poštovné zdarma! Částka se vztahuje vždy na jeden kus balíku  a je automaticky zobrazena na stránce košíku. Nabídka se vztahuje pouze na vnitrostátní zásilky. V případě vícebalíkové zásilky se sleva uplatňuje stejným způsobem. (2 balíky, zboží nad 3000,- Kč = oba zdarma) - Pozor, poplatek za způsob platby je nadále účtován. Zcela bez poplatku je převod přes účet.

Česká pošta - balík
služba obchodní balík (poštovné od 69,- Kč, zvyšuje se podle hmotnosti zásilky)

GEIS, PPL
služba doručení zásilky (objednávky nad 500 g) kurýrem na soukromou adresu (cena za dopravu od 69,- Kč). V případě spol. Geis nenabízíme možnost úhrady dobírkou.

Osobní odběr v Pardubicích
Od 1.3.2017 nelze platit v hotovosti. Objednávku můžete zaplatit převodem přes účet nebo dostupnými online metodami (kartou apod.). Po oznámení zkompletování objednávky je možné ji vyzvednout ve skladu, který se nachází v areálu spol. Autoforum na adrese "Na Spravedlnosti 1533, 53002 Pardubice". Zpravidla od 8:30 - 15:30, v pátek do 14:00.

Rozvoz zboží do Pardubic a Hradce Králové 
U objednávek nad 200,- Kč Vám zboží můžeme doručit až domů. Objednávku nelze platit v hotovosti. Při objednávce nad 700,- Kč je dovoz zdarma bez poplatku. Jedná se o večerní doručení na Vaši adresu zpravidla v úterý HK, ve čtvrtek Pardubice.

Zásilkovna
Objednávky do hmotnosti 5 kg je možné expedovat na pobočku spol. Zásilkovna s.r.o. (cena za dopravu od 49,- Kč). Seznam poboček naleznete na webu společnosti a nabízíme doručení jen po ČR - po platbě předem na účet či kartou.

Při platbě přes účet je nulový poplatek, dobírka zvyšuje poštovné o 40,- Kč a pro malé objednávky do 150,- Kč ji vůbec nenabízíme. Takové objednávky jdou platit pouze ostatními způsoby. Děkujeme za pochopení.

Konkrétní výše poštovného je vždy zobrazena na stránce košík a platí pro doručovací adresu v České republice. Vypočítává se z předpokládané hmotnosti, způsobu doručení a platby.

Zásilku na Slovensko také umíme odeslat. Bohužel je třeba počítat s poštovným, které začíná na 230,- Kč. Platbu umíme přijmout na Slovenském bankovním účtu.


Reklamace přepravy nebo poškození obsahu

Prosím zkontrolujte Vaši zásilku před přijetím. V případě zjevných poškození obalu zásilku nepřebírejte a sepište s poštovním úředníkem reklamační protokol.

Pokud zásilka nemá zjevné poškození obalu zvenčí, ale při rozbalení bude její obsah poškozen, je třeba, abyste neprodleně informovali ČP či dopravce o poškození obsahu a sepsali s nimi taktéž reklamační protokol. Reklamační lhůta u cenných balíků je 2 pracovní dny, u obchodního balíku je 1 pracovní den.

Pokud podáte reklamaci pozdě nebo převezmete zjevně poškozený balík, pošta již reklamaci neuzná. Pro bližší informace lze kontaktovat zdarma hotline ČP na tel. čísle 800 10 44 10.

Pro PPL či GEIS platí podmínky obdobné kromě dodatečné reklamace. Pokud je obal jakkoliv poškozen, je nutné sepsat zápis o poškození přímo s doručovatelem.


>